הרצאות וסדנאות- רעות רסלר


על ההרצאה: על לידות ולהיות. 

(לידה ככוח מניע לצמיחה)

"היה מדהים!!!!

קודם כל ההרצאה עצמה, הדרך בה את מתארת את הדברים, היכולת לזהות את הלמידות שלך שם, להשאיר אותנו (למרות עייפות מטורפת) עירניות ובולעות כל מילה שלך. ואפילו מזילות דימעה (אני. אל תספרו...). וכמובן ההשראה הענקית שאת יוצרת.
השרינג אח"כ- חויה חדשה מבחינתי (ובאמת שכבר היתי בכל כך הרבה פורמטים ותהליכים כאלו!)
לא האמנתי שארצה להזכר בלידה של גיא, לא חשבתי שאראה בה העצמה או משהו שיקח אותי עוד צעד בהתפתחות שלי כרגע. אבל זה קרה!! בהתחלה כל מה שעבר לי בראש זה הלידה של גיסתי והשנה הראשונה איתו. לאט לאט בהנחיתך הצלחתי להתחבר ללידה ההיא ולראות איך מה שהבאתי שם משרת וישרת אותי בחיי בכל תחום!!
כמה עוצמתי זה היה!!"
אתי קרדוד, מושב גאליה.




על ההרצאה: להדליק את החושך- על התמודדות חיובית עם פחדים ודאגות.



"סיפור החיים שלך הפתיע אותי  שהוא גם רגיל וגם יש בו התמודדות חשובה ומעניינת.
וזה גרם לי לחשוב על זה שלפעמים יותר קל לקבל השראה מסיפורי חיים דרמטיים ולא רגילים ואז הנטייה להגיד ואוו,
אבל בפועל הרבה פעמים ההשראה לא מחלחלת ליומיום. כי הסיפור חיים שלי יותר רגיל אז זה פחות נוגע ונשאר מחוץ לנו.
וזה גרם לי לחפש את ההשראה של חיים רגילים, זו שנגישה יותר ליומיום ויותר דומה לי.

לגבי הכלי אהבתי שהשתמשת בראשי תיבות, זה הופך אותו ליותר נגיש לי לשימוש.
הכי לקחתי זה את נושא הבקשה. כמה לבקש, איך, לבקש מהחיים, מאנשים, מעצמי.
הנשים האחרות לקחו את נושא הנשימה, לזכור לנשום ברגעים הקטנים, בתוך החיים ולא שצריך לפרוש מהם למדיטציה כדי לנשום.
ואת זה שצריך כל הזמן לחזק את זה שהכל בסדר.
גם אמרו על הלגיטימיות של שניה לעצור.
תודה יקרה שבאת, היה מעניין." 
ענבל פרג, רכזת אם לאם. 





על ההרצאה: החיים כאן ועכשיו, להעצמת הטוב בחיינו.

"הגעתי כדי ללמוד לחיות כאן ועכשיו ולא לשרוד את היום... עכשיו אני מבינה עד כמה ההרצאה שלך הייתה משמעותית עבורי" 
רונית דורות

"נורא נהנתי , באתי כי את העברת את ההרצאה וידעתי שאם כבר מישהו שירים אותי למעלה אז איתך , יש לך דרך מאוד כיפית , רגועה וזורמת להעביר דברים . יצאתי מההרצאה בהרגשה שאני אכן על הדרך הנכונה ושצריך לזכור לנשום בין המכאובים ואפילו תוך כדי...." 
דבורה וייס




להזמנת הרצאה או סדנה בנושא של גוף נפש והעצמת הטוב בחיים

התקשרו אליי
054-2267220

רעות רסלר
מטפלת בפסיכודרמה
מנכ"לית ארגון גדולה לקידום נשים עצמאיות
מנחה, מרצה וכותבת
להעצמת הטוב בחיים. 
Rayshlomi@gmail.com







תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

20 ימים של הצלחה

אל עצמך תשוקתך